Compliment of klacht - Hilverzorg

Overslaan en naar inhoud gaan
MENU
FILE0968

Compliment

Bij HilverZorg doen we ons best om goede zorg en aandacht te geven aan onze cliënten, en te zorgen voor een plezierige woonomgeving.  

Bent u tevreden over onze dienstverlening, en wilt u dit met ons delen?
Mail uw complimentje dan naar: kwaliteit@hilverzorg.nl. De medewerkers van afdeling Kwaliteit zullen uw complimentje delen met de betrokkenen.
Met complimenten krijgen onze medewerkers extra waardering en motivatie om zo door te gaan.

Klacht

Het kan ook voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Misschien is er iets verkeerd gegaan of voelt u zich ergens niet prettig bij. Wij vinden het belangrijk dat u dit kenbaar maakt bij ons, zodat we zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen waar u tevreden over bent.

In onze klachtenfolder leggen wij uit welke stappen u kunt nemen bij het indienen van uw klacht. Onze klachtenfolder is voor u als naaste(n) en voor onze cliënten, en dient als leidraad bij het indienen van een klacht. 
U vindt de klachtenfolder hier. 

Wet zorg en dwang (Wzd)

Als u een vraag of een klacht heeft over onvrijwillige zorgverlening, dan valt dit onder de Wet zorg en dwang. Hiervoor kunt u terecht voor de locaties in Hilversum bij de cliëntenvertrouwenspersoon van Stichting Zorgstem: Margriet Benschop.

Voor de locaties in Driebergen-Rijsenburg en Zeist kunt u contact opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van Stichting Zorgstem: Rahma Gaznay.

Zij geven u graag advies en ondersteuning om zo tot een oplossing te komen. De cliëntenvertrouwenspersonen zijn onafhankelijk en niet verbonden aan HilverZorg.

Contactgegevens

Margriet Benschop
Telefoonnummer: 088 678 10 00 of 06 28 838061
E-mail: m.benschop@zorgstem.nl

Rahma Gaznay
Telefoonnummer: 088 678 10 00 of 06 25 64 48 97
E-mail: r.gaznay@zorgstem.nl

Uw tevredenheid, daar streven wij naar